Posted on Leave a comment

Laser dan penggunaan kosmetik menjadi jeragat bertambah teruk

Bagi yang pernah membeli set jeragat SMF pasti masih ingat 3 botol Sepia 200Melasma Free dan Fragaria Vesca. Set ini sangat laris jualannya dan sangat berkesan membantu pesakit yang berjeragatSet SMF memang power, mana tak power dalam masa 2 minggu dah bersih muka yang kusam dan berjeragat.

Cuba tengok gambar di bawah, gambar ni adalah original dan diizinkan oleh pembeli tersebut untuk di jadikan testimoni SMF tau ..

Puan ini sungguh bersabar dan mengikut aturan mengamal remedi seperti yang dicadangkan walaupun terdapat 3 botol, hasilnya sangat mengkagumkan!. Ramai juga yang merungut, payah la doc 3 botol, susah nak bawa jika travel. Ada yang tertinggal, terlupa nak makan remedi hehe.. jadi terhasillahSMF di dalam 1 botol. Bukan hanya SMF tetapi di tambahBeberis Aquifolium yang sangat hebat reputasinya. Mari kita lihat manfaat yang ada di dalam SMF with Beberis Aquifolium.

Sepia 200 – remedi paling utama, dan terhebat sepanjang saya menjadi pengamal homeopathy untuk membantumemudarkan dan menghilangkan jeragat. 

Sepia 200 sangat efektif dan berkesan untuk jeragat yang kekuningan dan kecoklatan. Jeragat bertumpu di hidung, pipi dan kulit muka kelihatan kusam. Kadang-kadang terjadi lingkaran biru sekitar mata.

Sepia 200 sangat berkesan mengurangkan simptom jeragatyang terjadi sewaktu kehamilan dan menopos

Jeragat akibat haid tidak teratur dan sering terjadisenggugut sewaktu haid sehingga terpaksa membongkok menahan kesakitan. 

Fragaria vesca – sangat hebat untuk mengatasi masalah berkaitan usus dan penghadaman. Masalah kulit terutama di muka sangat berkait rapat dengan kesihatan usus. Fragaria vesca juga sangat membantu buah pinggang untuk bekerja secara optimum dan membantu menghalang dari terjadi batu di dalam buah pinggang. Fragaria juga sangat hebat untuk mempercepatkan poses penyembuhan dan mencerahkan kulit.

Cal Sulph – Cal sulph adalah biochemic mineral dan terdapat di dalam kulit. Cal sulph membantu mempercepatkan proses penyembuhan. Menjadi sebagai agendetox kepada hati yang banyak bertoksik. Cal sulph juga sangat hebat membantu menghalang masalah kesihatan dan jangkitan am.

Beberis Aquifolium – Merupakan remedi utama (top remedy) untuk jeragat dan juga jerawat. Sepanjang pengalaman saya menjadi pengamal homeopathy Beberis sangat hebat untuk menjadikan kulit seseorang glowing,bersih dan nampak sihat sedangkan sebelum itu boyfriend dia pun lari (memang tak patut). Selepas mukanya glowing dan bersih ada hati pula nak berbaik semula ermmm..

Beberis sangat hebat untuk mencerahkan serta menaikkan seri di muka (glowing) memudar dan menghapus jeragat termasuk kesan parut. Beberis juga sangat membantu menghilangkan parut jeragat, jerawat, kesan tidak rata di muka, muka yang berminyak dan kelihatan seperti wax, kering dan bersisik.

Ingin order set SMF beberis aqiufolium melalaui wasap sila klik link dibawah

https://nakwasap.my/smfaquifolium

Posted on Leave a comment

SMF beberis Aquifolium remedy jeragat yang selamat

SMF beberis Aquifolium remedy jeragat yang selamat

SMF Berberis Aquifolium

SMF with Beberis Aquifolium Mengandungi Sepia 200 dan Fragaria Vesca Jeragat, Dua Remedi Hebat Untuk Jeragat

Rawatan konvensional seperti laser, pengelupasan dan pelbagai suntikan seperti suntikan kolagen dan vitamin c kosnya sangat mahal. Sekiranya rawatan-rawatan ini selamat dan mampu memberi kesembuhan tanpa kesan sampingan itu dikira sangat beruntung, tetapi malangnya ramai pengguna yang mengadu menyesal kerana telah mengguna kaedah rawatan seperti laser dan pengelupasan kulit kerana kesan selepas itu menjadikan kulit muka seperti terbakar atau semakin menghitam.

Suntikan kolagen dan vitamin c pula kerap kali akan menjadikan tubuh akan menerima kesan sampingan di dalam tempoh masa yang panjang. Kesan sampingan kepada buah pinggang adalah amat sinonim kepada pengguna ubat-ubatan moden tambah teruk lagi jika melalui suntikan.

Bukan hendak memperkecilkan rawatan moden,kerana terdapat rawatan-rawatan yang sangat-sangat membantu untuk penyakit-penyakit yang memerlukan kelegaan segera seperti serangan asthma, serangan jantung dan kemalangan.

Penyakit kulit memerlukan rawatan yang lembut dan tidak meninggalkan kesan sampingan. Penyakit kulit bukanlah penyakit yang boleh mengakibatkan maut, jadi ia memerlukan kesabaran dan mengambil sedikit masa sebelum tubuh menerima remedi seperti remedi homeopathy. Bayangkan seperti jeragat, di mana melanin yang telah terkumpul dibawah kulit selama berbelas atau berpuluh tahun tidak mampu kita sekat atau menahan pengeluaran di dalam masa yang singkat.

SMF with Beberis Aquifolium Tidak Ada Bahan Kimia

Homeopathy adalah perubatan yang telah berumur lebih 200 tahun mengguna kaedah dos terlalu kecil atau nano dos. Sangat selamat dan setiap remedi akan dicuba kepada manusia bukan kepada haiwan. Remedi seperti Sepia 200 dan Fragaria vesca 30 tidak akan menganggu sistem organ seperti buah pinggang dan hati, malah akan memberi kesan menambah baik sistem organ-organ tersebut.

Homeopathy amat menitikberatkan kesejahteraan tubuh secara total dan menghapus jeragat. Homeopathy mengkaji permasalahan akar umbi kenapa dan mengapa terjadinya jeragat?. Sebagai contoh punca jeragat ialah pengeluaran melanin yang terlalu banyak dari kadar biasa sehingga menimbulkan kesan pigmentasi hitam atau kecoklatan di muka.
Homeopathy memahami jeragat secara mendalam bukan hanya sekadar mengenali secara luaran. Hasil dari soal jawab setiap kali pembeli yang berminat untuk membeli set-set jeragat adalah corak jawapan yang hampir sama bagi kebanyakkan wanita iaitu berkaitan hormon. Sebagaimana yang diketahui umum hormon adalah sahabat dan juga musuh bagi setiap wanita.

Walaupun jerawat juga dikaitkan dengan perubahan atau ketidakstabilan hormon, tetapi secara fakta jerawat dan jeragat adalah dua penyakit yang berbeza, walaupun kedua-duanya tumbuh dimuka dan tubuh. Persepi membuang jeragat dengan krim seperti merawat jerawat adalah tidak tepat, walaubagaimana pun sabun atau krim mampu membantu dari luar.

Hanya perubatan homeopathy yang menawarkan remedi oral (minum atau kemam) untuk jeragat berbanding rawatan-rawatan konvesional yang lebih bertumpu untuk menghapus jeragat dengan kaedah yang pantas seperti mengguna laser dan bahan-bahan krim bertoksik . Hasil rawatan laser, krim dan pengelupasan adalah rawatan yang kerap kali akan menjadikan pesakit lebih menderita selepas itu kerana wajah akan menjadi lebih teruk dari sebelum rawatan tersebut.

Sebagai contoh Sepia 200 adalah remedi yang sangat berkesan untuk mengatasi masalah hormon wanita. Sepia di anggap sebagai remedi khusus untuk pelbagai masalah wanita terutama masalah berkaitan hormon.

Fragaria vesca pula membantu membuang toksik yang gagal dibuang oleh hati dan buah pinggang untuk menjadikan kulit lebih bermaya, “flawless” dan cerah.

Homeopathy berbeza dan istimewa kaedah rawatannya, setiap remedi dikaji, dicuba kepada manusia bukan kepada haiwan kerana remedi homeopathy amat selamat. Setiap kajian dan keberkesanan mengikut simptom dan karekter pesakit akan dibukukan di dalam buku rujukan remedi iaitu MATERIA MEDICA. Kebanyakkan remedi yang di jurnal akan di catit sebagai rujukan yang terdapat di dalam Materia Medica sudah berusia lebih 200 tahun lampau.

Homeopathy bukan sekadar mengikut amalan, warisan atau turun temurun tetapi perlu didalami ilmu perubatannya. Pengamal homeopathy yang mendalami ilmu perubatan istimewa ini akan mampu memberi pilihan perubatan yang selamat dan hampir tidak ada kesan sampingan sebagai alternatif kepada perubatan moden (konvensional)


Sepia digelar dengan pelbagai nama, tetapi kerap kali Sepia dianggap sebagai “remedi ajaib untuk wanita”. Boleh dikatakan hampir kesemua masalah wanita akan mengguna Sepia sebagai remedi utama yang mampu untuk bekerja di dalam tempoh masa yang lama di dalam tubuh wanita.

Homeopathy adalah perubatan unik, di mana setiap remedi akan digandingkan dengan satu kumpulan simptom, corak tertentu berkaitan tubuh-minda yang akan mampu menerima sesuatu remedi dengan lebih cepat. Begitu juga Sepia sekiranya mengikut corak berkaitan tubuh-minda ialah ;
• Muka kelihatan kekuningan atau coklat dan pucat. Kulit kelihatan tidak sihat
• Wanita yang mempunyai anak yang ramai dan terlalu risau mengenai anak-anaknya
• Kerap sakit dibelakang dan mahu diurut, dan ingin duduk berehat di satu tempat yang sunyi dan gelap berseorangan untuk lari dari rutin harian yang padat.
• Wanita yang memerlukan Sepia biasanya tabah tetapi jika wanita tersebut terlalu stress dia akan terus lemah, menangis dan kerap kali bergaduh dengan suami atau anak-anaknya.
• Sepia kerap kali akan diberikan kepada wanita yang berumur lebih 30 tahun yang mengalami sindrom pra haid, vaginitis (jangkitan kuman di vagina), menopos, keguguran, endometriosos, anemia (darah rendah). Kelesuan yang kronik, masalah penghadaman, hilang minat untuk perhubungan intim dan tekanan perasaan yang kadang-kadang akan terjadi hysteria.

Jeragat akan mula timbul di wajah selepas kerap kali melahirkan anak, ditambah dengan tekanan hidup atau perasaan yang di alami.

Fragaria Vesca

Fragaria vesca adalah remedi yang universal dan sesuai untuk semua peringkat umur. Fragaria vesca atau wild strawberry mempunyai khasiat yang sangat hebat untuk pelbagai masalah penyakit kulit seperti jeragat.

Karekter utama pesakit yang akan mendapat manfaat paling cepat apabila mengamalkan Fragaria apabila seorang individu itu tidak mampu memakan strawberi secara mentah tetapi akan mendapat manfaat melalui kaedah remedi homeopathy.
Selain dari itu sekiranya individu tersebut mempunyai simptom seperti berikut;
• Muka hitam kebiruan
• Muka seolah kecoklatan
• Kuat berpeluh
• Bagi wanita menyusu, payudara mengecil dan susu kekeringan.

Sepanjang diperkenalkan Fragaria telah mampu mencerahkan kulit dan menghilangkan jeragat yang tebal dan lama. Sesuai untuk semua peringkat umur dan kategori pesakit seperti masalah hormon dan lain-lain masalah berkaitan jeragat seperti sunburn, jeragat akibat tersilap mengguna bahan kosmetik, jeragat akibat mengandung (melasma) dan lain-lain. Fragaria juga mempunyai manfaat untuk menguat dan memutihkan gigi jika diamalkan.

Nak order klik sini ====>>> https://nakwasap.my/smfaquifolium

Posted on Leave a comment

SMF beberis Aquifolium remedy jeragat yang berkesan

SMF beberis Aquifolium remedy jeragat yang selamat

SMF Berberis Aquifolium

SMF with Beberis Aquifolium Mengandungi Sepia 200 dan Fragaria Vesca Jeragat, Dua Remedi Hebat Untuk Jeragat

Rawatan konvensional seperti laser, pengelupasan dan pelbagai suntikan seperti suntikan kolagen dan vitamin c kosnya sangat mahal. Sekiranya rawatan-rawatan ini selamat dan mampu memberi kesembuhan tanpa kesan sampingan itu dikira sangat beruntung, tetapi malangnya ramai pengguna yang mengadu menyesal kerana telah mengguna kaedah rawatan seperti laser dan pengelupasan kulit kerana kesan selepas itu menjadikan kulit muka seperti terbakar atau semakin menghitam.

Suntikan kolagen dan vitamin c pula kerap kali akan menjadikan tubuh akan menerima kesan sampingan di dalam tempoh masa yang panjang. Kesan sampingan kepada buah pinggang adalah amat sinonim kepada pengguna ubat-ubatan moden tambah teruk lagi jika melalui suntikan.

Bukan hendak memperkecilkan rawatan moden,kerana terdapat rawatan-rawatan yang sangat-sangat membantu untuk penyakit-penyakit yang memerlukan kelegaan segera seperti serangan asthma, serangan jantung dan kemalangan.

Penyakit kulit memerlukan rawatan yang lembut dan tidak meninggalkan kesan sampingan. Penyakit kulit bukanlah penyakit yang boleh mengakibatkan maut, jadi ia memerlukan kesabaran dan mengambil sedikit masa sebelum tubuh menerima remedi seperti remedi homeopathy. Bayangkan seperti jeragat, di mana melanin yang telah terkumpul dibawah kulit selama berbelas atau berpuluh tahun tidak mampu kita sekat atau menahan pengeluaran di dalam masa yang singkat.

SMF with Beberis Aquifolium Tidak Ada Bahan Kimia

Homeopathy adalah perubatan yang telah berumur lebih 200 tahun mengguna kaedah dos terlalu kecil atau nano dos. Sangat selamat dan setiap remedi akan dicuba kepada manusia bukan kepada haiwan. Remedi seperti Sepia 200 dan Fragaria vesca 30 tidak akan menganggu sistem organ seperti buah pinggang dan hati, malah akan memberi kesan menambah baik sistem organ-organ tersebut.

Homeopathy amat menitikberatkan kesejahteraan tubuh secara total dan menghapus jeragat. Homeopathy mengkaji permasalahan akar umbi kenapa dan mengapa terjadinya jeragat?. Sebagai contoh punca jeragat ialah pengeluaran melanin yang terlalu banyak dari kadar biasa sehingga menimbulkan kesan pigmentasi hitam atau kecoklatan di muka.
Homeopathy memahami jeragat secara mendalam bukan hanya sekadar mengenali secara luaran. Hasil dari soal jawab setiap kali pembeli yang berminat untuk membeli set-set jeragat adalah corak jawapan yang hampir sama bagi kebanyakkan wanita iaitu berkaitan hormon. Sebagaimana yang diketahui umum hormon adalah sahabat dan juga musuh bagi setiap wanita.

Walaupun jerawat juga dikaitkan dengan perubahan atau ketidakstabilan hormon, tetapi secara fakta jerawat dan jeragat adalah dua penyakit yang berbeza, walaupun kedua-duanya tumbuh dimuka dan tubuh. Persepi membuang jeragat dengan krim seperti merawat jerawat adalah tidak tepat, walaubagaimana pun sabun atau krim mampu membantu dari luar.

Hanya perubatan homeopathy yang menawarkan remedi oral (minum atau kemam) untuk jeragat berbanding rawatan-rawatan konvesional yang lebih bertumpu untuk menghapus jeragat dengan kaedah yang pantas seperti mengguna laser dan bahan-bahan krim bertoksik . Hasil rawatan laser, krim dan pengelupasan adalah rawatan yang kerap kali akan menjadikan pesakit lebih menderita selepas itu kerana wajah akan menjadi lebih teruk dari sebelum rawatan tersebut.

Sebagai contoh Sepia 200 adalah remedi yang sangat berkesan untuk mengatasi masalah hormon wanita. Sepia di anggap sebagai remedi khusus untuk pelbagai masalah wanita terutama masalah berkaitan hormon.

Fragaria vesca pula membantu membuang toksik yang gagal dibuang oleh hati dan buah pinggang untuk menjadikan kulit lebih bermaya, “flawless” dan cerah.

Homeopathy berbeza dan istimewa kaedah rawatannya, setiap remedi dikaji, dicuba kepada manusia bukan kepada haiwan kerana remedi homeopathy amat selamat. Setiap kajian dan keberkesanan mengikut simptom dan karekter pesakit akan dibukukan di dalam buku rujukan remedi iaitu MATERIA MEDICA. Kebanyakkan remedi yang di jurnal akan di catit sebagai rujukan yang terdapat di dalam Materia Medica sudah berusia lebih 200 tahun lampau.

Homeopathy bukan sekadar mengikut amalan, warisan atau turun temurun tetapi perlu didalami ilmu perubatannya. Pengamal homeopathy yang mendalami ilmu perubatan istimewa ini akan mampu memberi pilihan perubatan yang selamat dan hampir tidak ada kesan sampingan sebagai alternatif kepada perubatan moden (konvensional)

Sepia digelar dengan pelbagai nama, tetapi kerap kali Sepia dianggap sebagai “remedi ajaib untuk wanita”. Boleh dikatakan hampir kesemua masalah wanita akan mengguna Sepia sebagai remedi utama yang mampu untuk bekerja di dalam tempoh masa yang lama di dalam tubuh wanita.

Homeopathy adalah perubatan unik, di mana setiap remedi akan digandingkan dengan satu kumpulan simptom, corak tertentu berkaitan tubuh-minda yang akan mampu menerima sesuatu remedi dengan lebih cepat. Begitu juga Sepia sekiranya mengikut corak berkaitan tubuh-minda ialah ;
• Muka kelihatan kekuningan atau coklat dan pucat. Kulit kelihatan tidak sihat
• Wanita yang mempunyai anak yang ramai dan terlalu risau mengenai anak-anaknya
• Kerap sakit dibelakang dan mahu diurut, dan ingin duduk berehat di satu tempat yang sunyi dan gelap berseorangan untuk lari dari rutin harian yang padat.
• Wanita yang memerlukan Sepia biasanya tabah tetapi jika wanita tersebut terlalu stress dia akan terus lemah, menangis dan kerap kali bergaduh dengan suami atau anak-anaknya.
• Sepia kerap kali akan diberikan kepada wanita yang berumur lebih 30 tahun yang mengalami sindrom pra haid, vaginitis (jangkitan kuman di vagina), menopos, keguguran, endometriosos, anemia (darah rendah). Kelesuan yang kronik, masalah penghadaman, hilang minat untuk perhubungan intim dan tekanan perasaan yang kadang-kadang akan terjadi hysteria.

Jeragat akan mula timbul di wajah selepas kerap kali melahirkan anak, ditambah dengan tekanan hidup atau perasaan yang di alami.

Fragaria Vesca

Fragaria vesca adalah remedi yang universal dan sesuai untuk semua peringkat umur. Fragaria vesca atau wild strawberry mempunyai khasiat yang sangat hebat untuk pelbagai masalah penyakit kulit seperti jeragat.

Karekter utama pesakit yang akan mendapat manfaat paling cepat apabila mengamalkan Fragaria apabila seorang individu itu tidak mampu memakan strawberi secara mentah tetapi akan mendapat manfaat melalui kaedah remedi homeopathy.
Selain dari itu sekiranya individu tersebut mempunyai simptom seperti berikut;
• Muka hitam kebiruan
• Muka seolah kecoklatan
• Kuat berpeluh
• Bagi wanita menyusu, payudara mengecil dan susu kekeringan.

Sepanjang diperkenalkan Fragaria telah mampu mencerahkan kulit dan menghilangkan jeragat yang tebal dan lama. Sesuai untuk semua peringkat umur dan kategori pesakit seperti masalah hormon dan lain-lain masalah berkaitan jeragat seperti sunburn, jeragat akibat tersilap mengguna bahan kosmetik, jeragat akibat mengandung (melasma) dan lain-lain. Fragaria juga mempunyai manfaat untuk menguat dan memutihkan gigi jika diamalkan.

Nak order klik sini ====>>> https://nakwasap.my/smfaquifolium

Posted on Leave a comment

Jeragat tiba-tiba pudar, macam tak percaya la pulak

Remedi biochemic sering membuat kejutan. Agak terperanjat apabila menerima whatsapp

“saya memang tak puas hati dengan SMF with Beberis Aquifolium 3+1”

😢 kenapa puan?” cemas di buatnya. Dia diam tak menjawab di dalam tempoh 5-10 minit. Berdebar-debar menunggu dia reply.

Akhirnya di screen terlihat Puan J is typing…

” tak puas hati sangattt.. kenapa saya lambat sangat terjumpa SMF with Beberis Aquifolium 3+1 ni!!”

Siap ada tanda seru…

“dah berkilo krim jeragat saya guna, dah beratus biji pil saya telan, serum bagai. Semuanya tak menjadi, hasben dah marah sebab asyik beli produk je”

“mujur guna duit sendiri hihihi”

Panjang lebar dia menaip.

“syukur Alhamdulillah” itu aje yang saya mampu taip. Puan J terus menaip dan terus bertanya kalau-kalau ada remedi lain yang boleh dia amalkan sekali dengan SMF with Beberis Aquifolium 3+1

Memang ada banyak remedi lain tetapi sekiranya satu atau dua remedi telah menunjukkan keserasian kita teruskan selama 90 hari dan selepas itu baharulah boleh menambah lain-lain remedi.

Mengapa SMF with Beberis Aquifolium 3+1 sangat membantu untuk masalah jeragat

Remedi ini mempunyai “top remedies” untuk pelbagai masalah jeragat . Terdapat 3 jenis dan diperkayakan dengan top remedy hebat Beberis aquifolium yang menjadikan remedi ini 3+1.

Sepia 200 adalah top remedy yang sangat berjaya untuk mengatasi masalah jeragat terutama bagi wanita yang berumur 35 tahun ke atas.

Dibantu oleh Beberis Aquifolium yang dianggap top remedy untuk kulit. Beberis digunakan di dalam pelbagai produk termasuk krim kosmetik untuk menjadikan kulit berseri-seri atau glowing.

Tidak hairanlah jika Puan J merasa sangat rugi kerana terlewat bertemu dengan SMF with Beberis aquifolium 3+1

Ingin order smf beberis aquifolium ini dengan harga diskaun. Harga sebotol rm80 tetapi jika nak harg diskaun sila klik link dibawah

https://nakwasap.my/smfaquifolium

Posted on Leave a comment

Remedy biochemic terbukti berkesan hilangkan jeragat

Home/Biochemic/Remedy biochemic terbukti berkesan hilangkan jeragatPosted on August 7, 2018

Remedy biochemic terbukti berkesan hilangkan jeragat

Remedy yang tepat menghasilkan kesan yang baik dan berkesan.

Masih terpengaruh dengan krim, laser, serum dan tidak mengetahui bahawa jeragat tidak akan sembuh dengan itu semua. 97% jeragat adalah faktor dalaman.

Testimonial dibawah salah seorang customer yang dah lama baca tapi baru mencuba dan hasil beliau kagum dengan remedy biochemic.

Ingin konsultasi masalah jeragat klik link dibawah

http://biochemic.wasap.my

Posted on Leave a comment

Jeragat gagal dirawat dengan laser dan krim

Tension muka.”comot”. Puas dah habis beribu-ribu.Tapi tidak sembuh juga.

Mari baca dulu artikel dibawah baru fikir.

Masih ramai yang “blur” dan tidak tahu.Jeragat tidak akan dapat dirawat dengan krim,soap,laser,serum,skincare dan semua aplikasi berbentuk luaran seperti sapuan dimuka.

Ada 3 faktor terbesar mengapa jeragat tidak sembuh walaupun sudah laser,bubuh krim berkilo dan dah beribu-ribu habis belanja wang ringgit.

Mari baca artikel ini dulu. klik sini ——-> http://goo.gl/7AS2Vu

Nak konsultasi remedy yang sesuai boleh klik link wasap ini===> https://nakwasap.my/biochemic

Posted on Leave a comment

Remedi dan Produk Homeopathy Bebas Dari Merkuri Untuk Menghapus Jeragat

Pernah tak anda terdengar satu sekolah atau bangunan terpaksa dikosongkan akibat thermostat yang mengandungi merkuri terjatuh dan pecah di dalam makmal?. Pasukan HAZMAT terpaksa dipanggil untuk mengawal keadaan dan mencuci tumpahan merkuri tersebut. Sewaktu proses mencuci tumpahan merkuri pasukan HAZMAT terpaksa memakai pakaian keselamatan.

Bayangkan betapa bahayanya apabila merkuri disapu ke muka anda!!

Homeopathy dan biochemic, bebas dari bahan logam berat (heavy metal) seperti merkuri. Homeopathy dan biochemic berkonsep remedi nano atau kecil, di mana bahan asal di dalam remedi hampir tidak dapat dikesan oleh mikroskop tetapi mampu melegakan pelbagai simptom penyakit. Merkuri kerap “dicuri” campur di dalam produk kosmetik untuk hapuskan jeragat dan mencerahkan kulit. Kesannya memang pantas, merkuri yang menghakis kulit dan membuang kesan kotoran di dalam 2-3 hari sahaja. Seumpama membuang kotoran di kain atau baju mengguna klorox.

Tujuh produk kosmetik diharamkan dan dibatalkan pengedarannya serta-merta oleh Perkhidmatan Farmasi Kementerian Kesihatan (KKM) setelah dikesan mengandungi merkuri.

Menurut kenyataan Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia, Datuk Dr Noor Hisham Abdullah, produk-produk berkenaan tidak dibenarkan dijual di Malaysia kerana mengandungi bahan beracun tersebut yang boleh menyerap masuk ke dalam badan dan menyebabkan keracunan.

“Keracunan merkuri boleh menyebabkan kelemahan otot, koordinasi lemah, rasa kebas pada tangan dan kaki, ruam kulit, rungsing, serta masalah deria.

“Oleh itu, produk-produk kosmetik tersebut tidak lagi dibenarkan untuk dijual di Malaysia,” kata Dr Noor Hisham dalam kenyataan yang dibuat di blognya di kpkesihatan.com.

Motif utama ialah untuk mendapatkan wajah yang putih glowing,merah kemerahan. Produk-produk yang diharamkan ini berbentuk krim yang mampu mencerahkan kulit di dalam masa 2-3 hari sahaja. Malangnya kesan toksik akan meresap ke dalam tubuh anda untuk selama-lamanya.

Mengapa ramai yang memilih homeopathy dan biochemic?

Homeopathy dan biochemic adalah sains perubatan yang sangat efektif, lembut dan sangat berkesan membantu memudarkan dan menghapuskan jeragat, malah kesan parut juga mampu diatasi dengan sangat berkesan dan kadang-kadang kesannnya sangat hebat.

Homeopathy dan biochemic merawat akar kepada masalah jeragat. Akar atau punca utama jeragat ialah penghasilan melanin yang tidak terkawal. Melanin adalah pigmen yang terkumpul akibat sinaran uv yang menyerap masuk ke dalam kulit. Boleh dikatakan sesiapa sahaja boleh mendapat jeragat, paling berisiko ialah kaum wanita kerana kekerapan mengguna kosmetik, pil perancang, masalah haid dan hormon.

SMF with Beberis Aquifolium mempunyai 2 remedi yang mampu mencerahkan, menjadikan kulit muka lebih berseri atau glowing. Remedi tersebut ialah Fragaria vesca dan semestinya Beberis Aquifolium. Fragaria adalah buah strawberry yang telah dikaji mempunyai agen pencerahan, bukan hanya muka boleh cerah Fragaria mampu menjadikan gigi lebih bersih dan glowing.

Beberis Aquifolium pula adalah sejenis tumbuhan berbunga yang kerap digunakan sebagai bahan utama di dalam krim bukan kosmetik terutama krim homeopathy untuk mencerahkan kulit, memudar atau menghapus parut dan jika diamalkan mengambil SMF with Beberis Aquifolium seluruh tubuh terutama muka akan menjadi lebih glowing.

Paling penting remedi homeopathy tidak merbahaya seperti produk berasaskan merkuri. SMF with Beberis Aquifolium selamat, lembut dan boleh dipercayai.

Ingin info SMF beberus aquifoilium klik ====> https://nakwasap.my/smfaquifolium

Posted on Leave a comment

Masalah jeragat tidak dapat dirawat dengan laser dan krim

*Remedy Jeragat SMF with BEBERIS AQUIFOLIUM 3+1*

Kalau sebelum ni ada yang komplen, ada 3 botol set JERAGAT SMF. Susah nak bawa travel, tertinggal dan terlupa nak makan antara alasan yang selalu di beri.

Kini semuanya di dalam 1 botol malah ada extra BEBERIS AQUIFOLIUM yang sangat hebat untuk jadikan kulit glowing, bersih, hilangkan parut dan lebih berseri-seri. Ditambah dengan FRAGARIA memang powerlah kan..

Mari kita lihat apa yang terdapat di dalam SMF with BEBERIS AQUIFOLIUM

Sepia 200 – remedi paling utama untuk membantu memudarkan dan menghilangkan jeragat.

Sepia 200 sangat efektif dan berkesan untuk jeragat yang kekuningan dan kecoklatan. Jeragat bertumpu di hidung, pipi dan kulit muka kelihatan kusam. Kadang-kadang terjadi lingkaran biru sekitar mata.

Sepia 200 sangat berkesan mengurangkan simptom jeragat yang terjadi sewaktu kehamilan, menopos.

Jeragat akibat haid tidak teratur dan sering terjadi
senggugut sewaktu haid sehingga terpaksa membongkok menahan kesakitan.

Cal Sulph – Cal sulph adalah mineral dan terdapat di dalam kulit. Cal sulph membantu mempercepatkan proses penyembuhan. Menjadi sebagai agen detox kepada hati yang banyak bertoksik. Cal sulph juga sangat hebat membantu menghalang masalah kesihatan dan jangkitan am.

Fragaria vesca – sangat hebat untuk mengatasi masalah berkaitan usus dan penghadaman. Masalah kulit terutama di muka sangat berkait rapat dengan kesihatan usus. Fragaria vesca juga sangat membantu buah pinggang untuk bekerja secara optimum dan membantu menghalang dari terjadi batu di dalam buah pinggang

Beberis Aquifolium – Merupakan remedi utama (top remedy) untuk jeragat. Beberis sangat hebat untuk mencerahkan serta menaikkan seri di muka (glowing) memudar dan menghapus jeragat termasuk kesan parut. Beberis juga sangat membantu menghilangkan parut jeragat, jerawat, kesan tidak rata di muka, muka yang berminyak dan kelihatan seperti wax, kering dan bersisik.

Sebotol 180 biji utk sebulan.

Ambil 2 biji 3 kali sehari.

Harga rm60 sebotol siap poslaju

Nak order klik link wasap dibawah

https://nakwasap.my/smfaquifolium